Rehabilitacija u Lječilištu Veli Lošinj - 22 dana s punim pansionom 4.199kn!

+ 24h dostupnost medicinskog osoblja i fizikalna terapija

Rehabilitacija u Lječilištu Veli Lošinj - 22 dana


    		
				    		
	            
Lošinj rehabilitacija 22dana 4.199kn
Lošinj rehabilitacija 22dana 4.199kn - slika 2
Lošinj rehabilitacija 22dana 4.199kn - slika 3
Lošinj rehabilitacija 22dana 4.199kn - slika 4
Lošinj rehabilitacija 22dana 4.199kn - slika 5
Lošinj rehabilitacija 22dana 4.199kn - slika 6
Lošinj rehabilitacija 22dana 4.199kn - slika 7
Lošinj rehabilitacija 22dana 4.199kn - slika 8
Lošinj rehabilitacija 22dana 4.199kn - slika 9

Rehabilitacija u Lječilištu Veli Lošinj - 22 dana s punim pansionom 4.199kn!

+ 24h dostupnost medicinskog osoblja i fizikalna terapija

Rehabilitacija u Lječilištu Veli Lošinj - 22 dana

  • Ponuda uključuje: 21 noćenje s punim pansionom uz svakodnevnu fizikalnu terapiju, konzultacije sa specijalistima i medicinsku masažu jednom tjednom za jednu osobu u Villi Elisabeth u Lječilištu Veli Lošinj
  • Ponuda se odnosi na oboljele od bolesti dišnih putova i astme, alergija, psorijaze za bolesti lokomotornog sustava i neurološke bolesti te za ljude kojima je potrebna klasična rehabilitacija
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Prilikom dolaska potrebno je donijeti povjest bolesti
  • Dostupne su sve vrste fizikalne terapije: rad fiziotarapeutom u dvorani prema preporuci dr. spec.fizijatar, struja za leđa i sinuse,program samostalnih vježba i ostale fizikalne metode
  • Terapije se izvode po 20 min dnevno
  • Dostupna njega i pomoć 24h na dan
  • Liječnički tim doktora čine dr. med. Ljubiša Postolović, specijalist fizijatrije i medicinske rehabilitacije i dr. med. Snježana Komadina-Bauer, specijalist dermatovenerologije čije životopise možete pogledati na linkovima životopis Postolović i životopis Bauer
  • Na sljedećem linku pogledajte vodič za pacijente
  • Puni pansion: prehrana prilagođena vama
  • Besplatan parking
  • Besplatan internet
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Ponudu je potrebno početi koristiti:
    do 13.3.2014.
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Prije kupovine potrebno je provjeriti raspoloživost željenog termina
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga iskoristili niti se odjavili minimalno 48h ranije
  • Kontakt: 051 236 111
  • Adresa:
    Podjavori 27, Veli Lošinj
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Programi liječenja



U sklopu Lječilišta se provode programi liječenja dišnih putova i astme, programi liječenja alergija i programi liječenja psorijaze te klasični rehabilitacijski programi za bolesti lokomotornog sustava i neurološke bolesti.



Programi liječenja dišnih putova i astme se zasnivaju na terapijskom djelovanju borovih šuma i mediteranske vegetacije, čistog morskog zraka i općenito povoljnih klimatskih uvjeta koji djelotvorno utječu na oporavak i liječenje.



Programi liječenja alergija se zasnivaju na boravku u okruženju potpuno čistog zraka prve kvalitete, nepostojanju alergena biljnog podrijetla u aerosolu, blago stimulativnoj klimi koja potiče samoregulaciju imunosnog sustava organizma i zaustavljanje upalnog procesa.



Program liječenja psorijaze se zasniva na terapijskom djelovanju mora i sunca kao glavnih preduvjeta medicinskog oporavka.

Lječilište Veli Lošinj
Podjavori 27, Veli Lošinj, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 051 236 111
E-mail:
Web: http://www.ljeciliste-veli-losinj.hr/hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Lječilište Veli Lošinj
Podjavori 27, Veli Lošinj

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata