HVAR - uživanje na najsunčanijem hrvatskom otoku uz 2, 3 ili 7 noćenja ALL INCLUSIVE za 2 osobe + gratis paket za 1 dijete do 11,99 godina uz korištenje bazena u Hotelu Hvar 3*

+ animacijski program, Gala i Dalmatinska večer, 15.6. - 22.6.

HVAR - 2, 3 ili 7 noćenja ALL INCLUSIVE za dvoje + gratis paket za 1 dijete u Hotelu Hvar 3* + bazen i animacija

Pogledaj iskustva drugih (3) »

    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
+
+
Hotel Hvar 3*, Jelsa
Hotel Hvar 3*, Jelsa - slika 2
Hotel Hvar 3*, Jelsa - slika 3
Hotel Hvar 3*, Jelsa - slika 4
Hotel Hvar 3*, Jelsa - slika 5
Hotel Hvar 3*, Jelsa - slika 6
Hotel Hvar 3*, Jelsa - slika 7
Hotel Hvar 3*, Jelsa - slika 8
Hotel Hvar 3*, Jelsa - slika 9
Hotel Hvar 3*, Jelsa - slika 10
Hotel Hvar 3*, Jelsa - slika 11
Hotel Hvar 3*, Jelsa - slika 12
Hotel Hvar 3*, Jelsa - slika 13
Hotel Hvar 3*, Jelsa - slika 14
Hotel Hvar 3*, Jelsa - slika 15
Hotel Hvar 3*, Jelsa - slika 16
Hotel Hvar 3*, Jelsa - slika 17
Hotel Hvar 3*, Jelsa - slika 18
Hotel Hvar 3*, Jelsa - slika 19
Hotel Hvar 3*, Jelsa - slika 20

HVAR - uživanje na najsunčanijem hrvatskom otoku uz 2, 3 ili 7 noćenja ALL INCLUSIVE za 2 osobe + gratis paket za 1 dijete do 11,99 godina uz korištenje bazena u Hotelu Hvar 3*

+ animacijski program, Gala i Dalmatinska večer, 15.6. - 22.6.

HVAR - 2, 3 ili 7 noćenja ALL INCLUSIVE za dvoje + gratis paket za 1 dijete u Hotelu Hvar 3* + bazen i animacija

Pogledaj iskustva drugih (3) »
  • Ponuda uključuje:
    - 2, 3 ili 7 noćenja s ALL INCLUSIVE uslugom za 2 osobe + gratis paket za 1 dijete do 11,99 godina u Comfort dvokrevetnoj sobi s pomoćnim ležajem s balkonom na morskoj ili na park strani u Hotelu Hvar 3*
    - korištenje AI Bara na terasi bazena od 10-23h (pića u All Inclusive baru su također s neograničenom konzumacijom i to: crno i bijelo vino, pivo, 5 različitih vrsta domaćih alkoholnih pića,gazirani i negazirani sokovi, mineralna voda, prirodne vode s okusima)
    - Pool snack služi se na All Inclusive Baru od 16:00-17:00h
    - Dalmatinska večer 1x tjedno
    - Gala večer 1x tjedno
    - animacijski program
    - korištenje vanjskog bazena sa suncobranima i ležaljkama
    - ranija prijava od 11 sati i kasnija odjava do 15 sati (ovisno o raspoloživosti)
    - besplatan WiFi i parking (prema raspoloživosti)
  • Klikom na "kupi" birate: U svakoj od usluga uključen je gratis paket za 1 dijete do 11,99 godina
    - 2 noćenja ALL INCLUSIVE za 2 osobe u sobi na morskoj strani za 230 €
    - 3 noćenja ALL INCLUSIVE za 2 osobe u sobi na morskoj strani za 345 €
    - 7 noćenja ALL INCLUSIVE za 2 osobe u sobi na morskoj strani za 805 €
    - 2 noćenja ALL INCLUSIVE za 2 osobe u sobi na park strani za 226 €
    - 3 noćenja ALL INCLUSIVE za 2 osobe u sobi na park strani za 339 €
    - 7 noćenja ALL INCLUSIVE za 2 osobe u sobi na park strani za 791 €
  • Korištenje u terminu: 15.6. - 22.6.2024.
  • Rok iskoristivosti: u navedenom terminu
  • ALL INCLUSIVE usluga uključuje: doručak, ručak i večeru buffet stila, s uključenim pićem uz obroke (tople napitci, gazirani i negazirani sokovi, mineralna voda, prirodna voda s okusima, crno i bijelo vino, točeno pivo)
  • Hotel Hvar 3* je smješten na šumovitom brežuljku u blizini malog mjesta Jelsa na otoku Hvaru, ubrojen među 10 najljepših otoka na svijetu. Iz Jelse se pruža jedinstveni pogled na otok Brač, Biokovo i Makarsku rivijeru. Hotel Hvar Vam nudi izvanrednu priliku za opuštanje, posjet jedinstvenim uvalama i mjestima na otoku. Idealan je, kako za pasivan, tako i za aktivan način odmora
  • Comfort dvokrevetna soba uključuje 1 spavaću sobu s bračnim krevetom i pomoćnim ležajem, 1 kupaonicu, balkon, klimu, SAT - TV, sušilo za kosu
  • Gratis paket za 1 dijete do 11,99 godina na pomoćnom ležaju
  • Moguće nadoplate:
    - sef: 2 €/dan
    - dječji krevetić: 5 €/dan
    - kućni ljubimci: 8 €/dan
  • Prekrasan okoliš, ugodna klima, mnogi kulturni i povijesni spomenici, predivne plaže, mnogobrojni kafići, restorani i barovi, pozivaju Vas da posjetite Jelsu
  • Kristalno plavo more, predivne uvale i šljunčane plaže, umjerena klima, bujna vegetacija, vinogradi, maslinici i beskrajna polja lavande, povijesne i kulturne znamenitosti ono je što Hvar čini nedvojbeno jednim od najljepših otoka
  • Boravišna pristojba:
    - odrasli: 1,80 €/dan
    - djeca 12 - 18 godina: 50% iznosa
    - djeca do 11,99 godina ne plaćaju
  • Check in: od 16 h
    Check out: do 10 h
  • Prije kupovine je potrebno provjeriti raspoloživost smještaja na [email protected] ili +385 99 162 7952 te, nakon kupovine, isti potvrditi i rezervirati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga otkazali minimalno 14 dana ranije
  • Ponudu možete koristiti nakon kupnje. Ključno je znati šifru potvrde koja se nalazi na potvrdi u privitku. Prilikom dolaska kod partnera možete imati potvrdu sa sobom ili umjesto printanja pokazati potvrdu preko mobitela i time sačuvati prirodu. Predočenjem šifre potvrde partneru, ponuda se smatra iskorištenom
  • Posjetite Facebook i Instagram stranicu
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć.
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 86. stavak 12 Zakona o zaštiti potrošača NN 19/22, isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Hotel Hvar 3*
Jelsa 893, Jelsa, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: +385 99 162 7952
E-mail:
Web: https://www.jelsaresort.com/hr/hotel-hvar-2/

Detalji o partnerovom sjedištu:
HOTEL HVAR d.o.o.
Mala banda bb, Jelsa

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata