Idiličan SPA odmor i adrenalinski doživljaj za cijelu obitelj - 2 noći s polupanisonom za 2 osobe + gratis paket za 2 djece uz korištenje saune i fitnessa u Wellness Hotelu Montis 4*

Birajte između adrenalinskog parka ili rollercoaster zippline ili slobodan pad ili korištenje platforme slide & jump, do 3.11.

Idiličan SPA odmor i adrenalinski doživljaj - 2 noći s polupanisonom za 2 osobe i 2 djece uz saune i fitness

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 65
5 zvjezdica: 46
4 zvjezdice: 14
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 3
Pogledaj iskustva drugih (27) »

    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
+
+
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 2
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 3
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 4
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 5
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 6
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 7
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 8
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 9
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 10
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 11
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 12
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 13
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 14
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 15
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 16
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 17
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 18
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 19
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 20
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 21
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 22
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 23
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 24
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 25
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 26
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 27
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 28
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 29
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 30
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 31
Obiteljski SPA i adrenalinski odmor - slika 32

Idiličan SPA odmor i adrenalinski doživljaj za cijelu obitelj - 2 noći s polupanisonom za 2 osobe + gratis paket za 2 djece uz korištenje saune i fitnessa u Wellness Hotelu Montis 4*

Birajte između adrenalinskog parka ili rollercoaster zippline ili slobodan pad ili korištenje platforme slide & jump, do 3.11.

Idiličan SPA odmor i adrenalinski doživljaj - 2 noći s polupanisonom za 2 osobe i 2 djece uz saune i fitness

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 65
5 zvjezdica: 46
4 zvjezdice: 14
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 3
Pogledaj iskustva drugih (27) »
  • Ponuda uključuje:
    - 2 noćenja s polupansionom (bogati buffet doručak i večera) za 2 osobe + GRATIS paket za 1 dijete do 5,99 godina i 1 dijete do 14,99 godina u Superior sobi u Wellness Hotelu Montis 4*
    - povratna vožnja žičarom (vožnja moguća samo u toku radnog vremena koje možete provjeriti na LINKU)
    - 1x adrenalinski doživljaj
    - neograničen pristup svijetu sauna (za starije od 16 godina)
    - ogrtač u sobi
    - neograničen pristup fitness centru (za starije od 16 godina)
    - mogućnost korištenja štapova za nordijsko hodanje
    - mogućnost rane prijave i kasne odjave (ovisi o raspoloživosti)
    - besplatan Wi-Fi i besplatno parkirno mjesto na donjoj stanici žičare
  • Rok iskoristivosti: 3.11.2024.
  • Radno vrijeme žičare pogledajte na OVDJE
  • Radno vrijeme Avantura parka pogledajte na OVDJE
  • Kod adrenalinskog doživljaja birate između jedne od ponuđenih opcija:
    - adrenalinski park (1 ulaz)
    - rollercoaster zippline (1 spust)
    - slobodan pad (1 skok)
    - korištenje platforme slide & jump
    (do 1 h)
  • Vanjske aktivnosti (adrenalinskog doživljaja) potrebno je iskoristiti tijekom boravka, pirjenos na kasniji termin nije moguć
  • Više o adrenalinskom doživljaju pogledajte na LINKU
  • Hotel se nalazi na 1.410 m nadmorske visine, u srcu parka prirode Golte. Planinski resort Golte nudi vam mogućnost aktivanog odmora u prekrasnoj planinskoj idili
  • Opremljenost soba: svaka soba ima kupaonicu s tušem ili kadom, telefon, TV, ogrtač, sušilo za kosu, mini bar i sef
  • GRATIS paket za 1 dijete do 5,99 godina u krevetu s roditeljima i 1 dijete do 14,99 godina na pomoćnom ležaju
  • U slučaju da uz dvije odrasle osobe boravi dodatna treća odrasla osoba potrebna je nadoplata za veću sobu, odnosno Junior ili Senior Suitu ili dvije povezane sobe (potrebna je najava na recepciju zbog nadoplate)
  • Povratna karta za žičaru po osobi uključena je u cijenu ponude
    Kada žičara ne radi moguć je pristup asfaltnom cestom (cca 20 minuta vožnje)
  • Uz hotel nema parkirnih mjesta. Moguće je parkirati uz cestu, ali garaža i parkirnih mjesta nema
    Preporučujemo parkirati pokraj Alpskog vrta koji je udaljen 400 m od hotela s obzirom da hotelski parking nije uređen
  • Kućni ljubimci su dozvoljeni uz nadoplatu: 30 €/boravak
  • Boravišna pristojba: 2 € osoba/noć
  • Jednokratna prijava: 1,50 € osoba/noć
  • Check in: od 14 h
    Check out: do 11 h
  • Udaljenosti:
    - najbliži dućan: 15 km
    - Zračna luka Brnik: 88 km
    - restoran u hotelu
  • Prije kupovine potrebno provjeriti raspoloživost termina na mail [email protected], [email protected] ili broj telefona 00386 (0)3 8391 100, 00386 (0) 51 346 417 te nakon kupovine, isti potvrditi i rezervirati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48 h ranije
  • Potvrde se ne mogu spajat
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta u eurima ili svim vrstama kreditnih kartica jednokratno.
    30% dijela iznosa koji se plaća na licu mjesta, potrebno je prethodno uplatiti hotelu kao potvrdu rezervacije, zbog garancije
  • Ponudu koristite uz predočenje isprintane potvrde koja se nalazi na vašoj e-mail adresi i vašem korisničkom računu pod poljem „potvrde/računi“. Predočenjem šifre potvrde partneru, ponuda se smatra iskorištenom
  • Posjetite Facebook stranicu hotela
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć.
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 86. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Hotel Montis 4*
Radegunda 19c, Mozirje, Slovenija

Kontakt podaci
Telefon: 00 386 3 8391 100
E-mail:
Web: http://www.golte.si/site/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Golte d.o.o.
Radegunda 19c, Mozirje

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 3 rate